Monday, March 3

κλασσικά εικονογραφημένα, μέρος 1ο

- Πού'σαι μεγάλε, πώς πάνε τα κέφια;
- Τι μου κάνεις Γιώργο μου; Καλά η προεδρία; Τoν πηδάμε καλά τον πλανήτη;
- Πού να στα λέω.. Όχι δεν ξεχνάω ότι αν δεν ήσουν εσύ δεν θα ήμουν εδώ.. Σου αρέσει να το ακούς ε; Αρκουδάκο μου..




- Μου 'λειψες βρε κουτό! Πόσο καιρό έχεις να περάσει από τα μέρη μας;



- Κάτσε να σε φιλέψω ένα γλυκάκι! Είναι από τα αγαπημένα σου!
- Αχ ατιμούλη, τέτοια μου κάνεις και με κακομαθαίνεις.. Μετά πώς να σου χαλάσω το χατήρι;
- Άντε χοντρούλη, μπούκωνέ το, να πάμε να πούμε τις μούφες στα πρόβατα που μας περιμένουν να μας χειροκροτήσουν!

- Μη γελάς ρε μαλάκα ρόμπα γίναμε πάλι!
- Τι να μη γελάω που έχεις σηκώσει το χαρτί και πάλι πρέπει να σβήνουμε στο μοντάζ!
- Έλα μωρέ νομίζεις προσέχει κανείς τι λέμε; Όλο παπαριές λέμε έτσι κι αλλιώς..
- Άντε πες με διπλωματικό τρόπο, εσύ που έχεις λέγειν, ότι θα τους πηδήξουμε ως συνήθως στην Παλαιστίνη και πάμε στο ράντσο για μπριζόλες, το κουράσαμε.



- Α ρε κουφάλα Αριέλ, είσαι πιο χοντρός από το άλογο πανάθεμά σε!
- Χοχο! Καλύτερα πιο χοντρός παρά πιο ηλίθιος Γιωργάκη!



(κι έτσι καλπάζανε ξέγνοιαστα στο ηλιοβασίλεμα, προς νέες-αν και τελικά όχι και τόσο νέες-περιπέτειες...)