(από το argos.wordpress.com)Wednesday, March 5
Αναξαρτησία τώρα!
(από το argos.wordpress.com)
from
π.
at
Wednesday, March 05, 2008
Tuesday, March 4
άνευ νοήματος
Μετά από 115 νεκρούς-αντίποινα για έναν Ισραηλινό νεκρό, θύμα της Χαμάς στην πόλη Σντερότ. Ευθεία απειλή ολοκαυτώματος από τους Ισραηλινούς (Shoah - αυτολεξεί από τον Ισραηλινό υφυπουργό Άμυνας, Matan Vilnai ενώ μετά ισχυρίστηκε ότι ήθελε να πει shoah με μικρό, που σημαίνει "απλά" καταστροφή), σε μια εποχή που ο σαρκασμός και η ειρωνία της Ιστορίας φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχει όρια. Και σίγουρα δεν έχει σύνορα (σκίτσα του Carlos Latuff [wiki, deviant art]). Αδύνατον να δει κάποιος τα λινκς πιο κάτω και να μην ξεράσει..
from
π.
at
Tuesday, March 04, 2008
Monday, March 3
κλασσικά εικονογραφημένα, μέρος 1ο
- Πού'σαι μεγάλε, πώς πάνε τα κέφια;
- Τι μου κάνεις Γιώργο μου; Καλά η προεδρία; Τoν πηδάμε καλά τον πλανήτη;
- Πού να στα λέω.. Όχι δεν ξεχνάω ότι αν δεν ήσουν εσύ δεν θα ήμουν εδώ.. Σου αρέσει να το ακούς ε; Αρκουδάκο μου..
- Μου 'λειψες βρε κουτό! Πόσο καιρό έχεις να περάσει από τα μέρη μας;
- Κάτσε να σε φιλέψω ένα γλυκάκι! Είναι από τα αγαπημένα σου!
- Αχ ατιμούλη, τέτοια μου κάνεις και με κακομαθαίνεις.. Μετά πώς να σου χαλάσω το χατήρι;
- Άντε χοντρούλη, μπούκωνέ το, να πάμε να πούμε τις μούφες στα πρόβατα που μας περιμένουν να μας χειροκροτήσουν!
- Μη γελάς ρε μαλάκα ρόμπα γίναμε πάλι!
- Τι να μη γελάω που έχεις σηκώσει το χαρτί και πάλι πρέπει να σβήνουμε στο μοντάζ!
- Έλα μωρέ νομίζεις προσέχει κανείς τι λέμε; Όλο παπαριές λέμε έτσι κι αλλιώς..
- Άντε πες με διπλωματικό τρόπο, εσύ που έχεις λέγειν, ότι θα τους πηδήξουμε ως συνήθως στην Παλαιστίνη και πάμε στο ράντσο για μπριζόλες, το κουράσαμε.
- Α ρε κουφάλα Αριέλ, είσαι πιο χοντρός από το άλογο πανάθεμά σε!
- Χοχο! Καλύτερα πιο χοντρός παρά πιο ηλίθιος Γιωργάκη!
from
π.
at
Monday, March 03, 2008
Sunday, March 2
leaving...
hold me like you'll never let me go
'cause you're leaving on a Jet Plane
I don't know when you'll be back again
oh babe I hate to even think that you will go...
from
π.
at
Sunday, March 02, 2008
Wednesday, February 27
stream
each one of them alone, each one unique
what does this change, and what should it?
and what could one be, if not the weakest stream
peacefully strolling in between
nothing but filling up the space, in one's own way
it's only that, what makes us special
for these wild rocks are laid forever, down along the way
and it's this space where all with meaning comes to place
from
π.
at
Wednesday, February 27, 2008
Tuesday, February 26
Monday, February 25
αντίφαση
μα η πιο μεγάλη, άκουσε! είναι η μέσα μας η μάχη
γιατί να πολεμάει τους άλλους, κάποιος φτάνει
σαν θα'χει ήδη μέσα του παλέψει, κι έχει χάσει
ή αν απλά δεν πάλεψε ποτέ κι έχει βραδιάσει
σαν παραδόθηκε άδοξα, πριν καν τον εαυτό του μάθει
μα αν πάλι από έρωτα για τη ζωή το κάνει
τότε μόνο, ν'ακούω για σφαίρες θα έχω ανάγκη
κι ας είναι η αντίφαση αυτή, του κόσμου η πιο μεγάλη
from
π.
at
Monday, February 25, 2008
περί συκοφαντίας λόγος φιμωμένος
Όπως οι περισσότεροι θα ξέρουμε, συκοφάντης (σύκον+φαίνω) είναι αυτός που "δίνει" εκείνον που έκλεψε σύκα, καθώς στην αρχαιότητα το να μπαίνει κάποιος σε ένα χωράφι και να παίρνει-κλέβει σύκα ήταν σοβαρό αδίκημα. Στη νέα ελληνική, συκοφάντης είναι εκείνος ο οποίος κατηγορεί αβάσιμα κάποιον άλλον χωρίς αποδείξεις και στοιχεία και του λασπώνει την δημόσια εικόνα. Στην τρίτη και πιο μοντέρνα της έκδοση, παρατηρούμε μία παλινδρόμηση προς τον αρχαίο ορισμό με μία βασική διαφορά όμως, καθώς η λέξη τείνει να αναφέρεται σε οποιονδήποτε καταφέρνει να αποκαλύψει δεδομένα που δείχνουν ότι στην πραγματικότητα ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΨΕ ΔΕΚΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΣΥΚΑ και φταίει. Γεννιούνται λοιπόν τρεις ερωτήσεις:
- Για πόσο θα μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα όταν μας μιλάνε για συκοφαντίες και θα κατηγορούν ανθρώπους που βγάζουν την αλήθεια στη φόρα για θέματα που ΑΦΟΡΟΥΝ τα κοινά (και όχι τα προσωπικά του καθενός σαν κουτσουμπόλες) γιατί καίγεται η γούνα τους;
- Πόσο απροκάλυπτη πρέπει να είναι η λογοκρισία τους και το "είστε βλάκες" για να φτάσουμε στο σημείο να τους σπάσουμε την μούρη;
- Ποιος από εσάς δεν έχει μπει ποτέ κυριολεκτικά σε χωράφια για να τσιμπήσει ένα σύκο ή ένα μηλαράκι;
Και για συνέχεια, ιδού οι φιλελεύθερες και δημοκρατικές αποφάσεις του νέου πλαισίου του υπουργείου "Δικαιοσύνης":
- Οι διαχειριστές των blogs ενημερωτικού χαρακτήρα θα έχουν την ευθύνη να αναγράφουν στην κεντρική ιστοσελίδα τον κατά νόμο υπεύθυνο του blog.
- Το νομοσχέδιο επιφυλάσσει στα αδικήματα που τελούνται μέσω των blogs προβλέψεις ανάλογες με αυτές του νόμου περί Τύπου.
- Διευκολύνεται η πρόσβαση των διωκτικών αρχών στα ηλεκτρονικά ίχνη ώστε να αποκαλύπτεται με πιο γρήγορες διαδικασίες ο υπεύθυνος μιας συκοφαντικής ή εκβιαστικής δημοσίευσης.
- Το ΕΣΡ αποκτά δικαίωμα παρέμβασης σε περίπτωση που οι χρησιμοποιούμενες φωτογραφίες ή το audio και video υλικό που αναρτάται σε κάποιο blog δημιουργούν ζητήματα που εμπίπτουν στη δικαιοδοσία του. Οι παρεμβάσεις που σχεδιάζονται απασχολούν Δικαιοσύνη και Αστυνομία εδώ και πολύ καιρό. Την τελική ώθηση στην υλοποίησή τους φαίνεται όμως να δίνουν οι εξελίξεις του τελευταίου τριημέρου γύρω από το press-gr.blogspot.com.
(φιμωμένο)
ζήηηηηητωωωωωω!!!
from
π.
at
Monday, February 25, 2008
Saturday, February 23
επιτρέπεται
δεν θέλω τίποτα άλλο να αγοράσω
δεν θέλω ούτε έναν να αγαπήσω...
...όπως μου είπατε εσείς
θέλω μονάχα να ξαπλώσω σε ένα στρώμα από νότες και να της φιλάω το λαιμό, κάτω από μια θάλασσα από αστέρια
from
π.
at
Saturday, February 23, 2008
Thursday, February 21
στον Ρουμάνο του Sants
όπως περνούσα εκεί σε είδα από μακριά
μπρούμυτα στο άσφαλτο με κούτελο ανοιγμένο
με μια απορία στα μάτια σου, σαν τα μικρά παιδιά
το μάγουλό σου σκούπιζε το αίμα απ'το χώμα
μέσα απ'τα δάκρυα με κοίταξες ευθύς
και σιωπηλός μου φώναξες "γιατί τόση αδικία,
στο σκάρτο κόσμο μας παντού έχει απλωθεί;"
κάποτε έστεκες ορθός με περηφάνια
τώρα σε τρώει ένα παράπονο παιδιού
"γιατί στο χώμα να χάνω εγώ τώρα τα πάντα
με ένα γκλομπ κόντρα στο σβέρκο παγερό;"
όπως με κοίταζες πλέον ξεκάθαρο ήταν
τυχαία δεν βρέθηκα στην θέση σου σου εγώ
σε μια στιγμή να κλέβουν όλη τη ζωή μου
μόνο γιατί έτυχε και δεν είμαι "από εδώ"
σε μια αποβάθρα τρένου κάθομαι και κλαίω
σ'ένα παλιόχαρτο σου γράφω, να σωθώ
κι ό,τι και να σου λέω τώρα πια το ξέρω
δεν θα αλλάξει τίποτα τον κόσμο, ειρηνικό
from
π.
at
Thursday, February 21, 2008
Wednesday, February 20
φωτογραφικό δίλημμα
Τις τελευταίες μέρες έπεσε στα χέρια μου μία συλλογή με κάποιες από τις "πιο ιστορικές" φωτογραφίες, σύμφωνα πάντα με την κρίση εκείνου που τις μάζεψε. Είναι πολύ εντυπωσιακό ότι σχεδόν όλες απεικονίζουν κάποιο τραγικό συμβάν, κάποια μακάβρια εικόνα, ένα πτώμα, μια καταστροφή, σημάδια πολέμου, ρατσισμού, πείνας και πόνου. Μέσα σε αυτό το αξιοσημείωτο δείγμα, παρεμβάλλονται ελάχιστες που έχουν να κάνουν με την ζωή, το γέλιο ή τον έρωτα. Και σε κάνει να αναρωτιέσαι, μήπως θα έπρεπε να ντρεπόμαστε αν αυτό είναι αυτό που έχουμε να επιδείξουμε; Αν αυτές είναι οι "πιο ιστορικές" στιγμές μας; Αν είναι έτσι, ας αρχίσουμε να προσθέτουμε όλοι στις ελάχιστες χαρούμενες εικόνες όσο πιο γρήγορα μπορούμε, αλλιώς ας σταματήσουμε να τις παράγουμε.. Το δίλημμα της πάνω εικόνας εμμένει..η πρώτη συλλογή
η δεύτερη συλλογή
το "The killing train" που κάπου ξέθαψε ο Θάνος
from
π.
at
Wednesday, February 20, 2008
Monday, February 18
Chίπρας
***
βήμα 1o
from
π.
at
Monday, February 18, 2008
έλα μωρέ, ένας καφές είναι
Dear Starbucks Customer,
First and foremost I want to thank you for making Starbucks the $6.4 billion global company it is today, with more than 90,000 employees, 9,700 stores, and 33 million weekly customers. Every latte and macchiato you drink at Starbucks is a contribution to the close alliance between the United States and Israel, in fact it is - as I was assured when being honored with the “Israel 50th Anniversary Friend of Zion Tribute Award” - key to Israel’s long-term PR success. Your daily Chocolate Chips Frappucino helps paying for student projects in North America and Israel, presenting them with the badly needed Israeli perspective of the Intifada.
Starbucks, through the Jerusalem Fund of Aish HaTorah, an international network of Jewish education centres, sponsors Israeli military arms fairs in an effort to strengthen the special connection between the American, European and Israeli defense industries and to showcase the newest Israeli innovations in defense. As my contribution to the fight against the global rise of anti-Semitism, the reason behind the current conflict in the Middle-East, I help Aish HaTorah sponsoring the website "honestreporting.com" and produce material informing of Israel’s side of the story.
Without you, my valued customer, I wouldn’t be able to raise hundreds of millions of dollars each year to protect Israeli citizens from terrorist attacks and keep reminding every Jew in America, to defend Israel at any cost. $5 billion per year from the US government are no way near enough to pay for all the weaponry, bulldozers and security fences needed to protect innocent Israeli citizens from anti-Semitic Muslim terrorism. Corporate sponsorships are essential.
Having the bigger picture in mind, Starbucks have donated a store to the US army to help in the “War on Terror”. I cannot emphasize enough, how vital the “War on Terror” is for the continued viability and prospering of the Jewish State.
So next time you feel like chilling out at a Starbucks store, please remember that with every cup you drink at Starbucks you are helping with a "noble cause".
Howard Schultz
Chairman & Chief Global Strategist
Starbucks Coffee Stores
from
π.
at
Monday, February 18, 2008
Sunday, February 17
λίμνες
τυχαία κι άδοξα αρπάζονται απ'τους περαστικούς
τον Ουρανό μου κάλυψες με πέπλο από γαρδένιες
στεγνός κάτω του, αγέραστος, καπνίζω σιωπηλός
κι είναι η κάθε μου μοναχική στιγμή
θλιμμένη λίμνη, παγωμένη του Βορρά
σκαρί ασάλευτο στην κρούστα της προσμένω
του χρυσού Ήλιου σου την ποθητή ματιά
from
π.
at
Sunday, February 17, 2008
Thursday, February 14
El capitán y la sirena
se hundió en una fiera tormenta
una bella sirena salvó al Capitán
y lo devolvió hasta la arena
y el Capitán de ella se enamoró
y aunque también lo amó La Sirena
venían de mundos distintos los dos
y su amor les sería una condena
qué hacer? qué hacer cuando el amor nos da pena?
qué hacer? qué hacer?
busca tu estrella, sigue tu estrella,
busca una estrella, sigue tu estrella!
los amantes trataron de usar la razón
para así resolver su dilema
y por más que entregaron todo el corazón
no se pudo arreglar su problema
"yo no sé respirar en la tierra, mi amor"
con dolor le decía La Sirena
"yo no sé respirar bajo el agua del mar"
contestaba el marino, con pena
qué hacer? qué hacer, cuando el amor nos condena?
y cuando caminen por esa "Calle de Amargura"
busquen su estrella, sigan su estrella
busquen su estrella, sigan su estrella
busquen su estrella, sigan su estrella...
from
π.
at
Thursday, February 14, 2008
Wednesday, February 13
πυξίδα
γραμμή γραμμή ακροβατώσκοντάφτω, χίλιες λέξεις
παλιό σκαρί δίχως πανί
στο κύμα, μη ζηλέψεις
ταξίδι είναι εξωτικό
το βλέμμα της που καίει
πάνω στο δέρμα σαν γλυστρά
πονάει μα με μαγεύει
παλιό καράβι αδειανό
σαλπάρει δίχως σκέψη
σ'έναν ορίζοντα αχνό
κινά να την γυρέψει
βράχια παντού και τρικυμιά
ο μπούσουλας χαμένος
με μια πυξίδα ανάποδη
το μέλλον μου υφαίνω
δυο δάχτυλα σ'ένα λαιμό
να ψαχουλεύουν το αύριο
θυμάμαι δυο μάτια θολά
χάμω τη γη κοιτάω
μια αναλαμπή κάπου βαθειά
ασήμι στα νερά της
σαν βρέφος σκύβω στο βυθό
καθρέφτης στα όνειρά της
from
π.
at
Wednesday, February 13, 2008
και εις ανώτερα...
Στις 8 Γενάρη του 1991 ο μαθηματικός Νίκος Τεμπονέρας δολοφονήθηκε με χτύπημα στο κεφάλι από σιδηρολοστό στο 3ο Λύκειο Πατρών, στην πλατεία Βουδ. Βασικός δράστης o τ
ότε πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ (Οργάνωση Νέων της Νέας Δημοκρατίας, βλ. ΔΑΠ-ΝΔΦΚ) Ιωάννης Καλαμπόκας και οι μετέπειτα ιστορίες-παρωδίες είναι γνωστές (1, 2) όσο και τραγικές.. Εν έτει 2008, μετά από 17 χρόνια η ΝΔ δια στόματος του βουλευτή της Νίκου Παπαδημάτου (δεξιά) τον τιμά, αφιερώνοντάς του κομμάτι της πρωτοχρονιάτικης πίτας και δηλώνει ότι «η παράταξη, δεν πρέπει να ξεχνά τους αγωνιστές της όπως τον αγωνιστή Γιάννη Καλαμπόκα». Συγχαρητήρια για αυτή του την κίνηση, τουλάχιστον είναι ειλικρινής με την κατάντια του. Αξιοσημείωτο είναι το ότι ο επί της ουσίας πολιτικός υπεύθυνος της δολοφονίας, τότε Υπουργός, Κοντογιαννόπουλος, είναι βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία της κυβέρνησης Σημίτη. Όπως επίσης είναι άξια αναφοράς η στάση του ΚΚΕ το οποίο τακτικά αποφεύγει την αναφορά στον Τεμπονέρα, καθώς άνηκε στο ΕΑΜ (Εργατικό Αντιιμπεριαλιστικό Μέτωπο), απόσπαση του ΚΚΕ.Βίντεο-αφιέρωμα στον Τεμπονέρα (torrent)
Σαν σήμερα
http://www.imeranews.gr/detail.php?id=41062
http://www.imeranews.gr/detail.php?id=41279
http://stigalaria.wordpress.com/2008/02/01/kke-temporeras-papadhmatos/
http://www.anarkismo.net/newswire.php?story_id=2148
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=820344
εξάποδο
from
π.
at
Wednesday, February 13, 2008
Monday, February 11
αναίρεση (ελαφρολαϊκό άσμα Σπηλαίου)
ιδρώνει η έρμη, αγκομαχά
σαν το λιοπύρι την χτυπά
στα στάχια μέσα μπλέκεται
με τα έντομα παλεύει
το γαϊδουράκι καβαλά
τις μύγες του σκορπαίνει
πήρε καμίνο δύσκολο
δύσβατο μονοπάτι
μα έχει μια αναίρεση
κρυφά βάλει στο μάτι
πια δεν βαστά να 'ναι στραβή
η έρμη η πλάτη της πονεί
να φτάσει θέλει στην κορφή
την ομορφιά της για να δει
μικρή μου αναίρεση γλυκιά
μου 'κανες μάγια τρομερά
μες στο γλυκό σου το κορμί
η πιο θεσπέσια μουσική
σαν την ακούω να με καλεί
πέρα από κάθε λογική
υπνωτισμένος σαν παιδί
δίνω όλη μου τη ζωή

from
π.
at
Monday, February 11, 2008
Friday, February 8
προς τα πού πάμε για Ευρώπη; (Part II)
Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων. Όμως, η προσωπική ασφάλεια του κου Καραμανλή φρόντισε να την απομακρύνει βίαια, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC.
from
π.
at
Friday, February 08, 2008
Thursday, February 7
προς τα πού πάμε για Ευρώπη; (Part I)
Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα 2008, τη χώρα των όμορφων παραλιών, της φιλοξενίας, του φιλότιμου..rrrrr..rewind.. της κομπίνας, της μίζας, του δημοσίου, των καμμένων δασών, παραλιών και αναμνήσεων, των μπετών, των ξενοδοχείων, του γκολφ και των αναψυκτυρίων, των 600 ευρώ, του στρατού, του ρατσισμού, των χρυσών αυγών, της αστυνομίας, της δεξιάς και του δεξιότερου ακόμα σοσιαλισμού της ντροπής, της ορθοδοξίας και της εκκλησίας, του ψευτοκομμουνισμού, της τηλεόρασης και των media, των δήθενκουλτουριάρηδων, του κάγκουρα, των κυριλλέ και των ψώνιων, των κλαμπ και των μπουζουκιών, του φραπέ και του ταβλιού, του ολυμπιακοπαναθηναϊκού, του κόκκαλη, του λαμπράκη..του Μαλάκα
Μέρος Πρώτο: Ένα πολύ περίεργο φαινόμενο έχει δημιουργηθεί στην Πάτρα. Μαζεύονται λέει μετανάστες από το Αφγανιστάν και βρωμίζουν την πόλη. Πώς και βρέθηκαν εκεί; Ίσως να φταίει ότι η Δύση διέλυσε την χώρα τους για μια χούφτα δολλάρια.. Ή απλά να ήθελαν λίγο Ευρωπαϊκό αέρα ρε παιδί μου.. Και επειδή μαζεύτηκαν πολλοί, είναι πέρασμα για το Ευρωπαϊκό όνειρο βλέπεις η Πάτρα, ενοχλήθηκαν οι προνομιούχοι ανώτεροι έλληνες κάτοικοι, γιατί τους βρωμίζανε τον κήπο και έφερναν αρρώστιες λέει, έκλεβαν, βίαζαν, σκότωναν και άλλα τέτοια καλά. Επειδή είναι Αφγανοί και φυσικά όχι επειδή ζούνε με το τίποτα και τους συμπεριφέρονται όλοι σαν σκουπίδια εξ'ορισμού. Ενώ οι ανώτεροι έλληνες όταν πήγαιναν κατά κύματα στην Γερμανία και τα ισοπεδώνανε όλα δεν υπήρχε πρόβλημα. Αλλά έτσι είναι αυτά, ξεχνάμε εύκολα εμείς οι ανώτεροι.. Και φυσικά ένα μάτσο φτερά και πούπουλα, κόρνες και κομφετί, μαυροδάφνες και μεθυσμένοι τουρίστες από το καρναβάλι είναι πολύ πιο σημαντικά από 3000 ανθρώπους, ειδικά μη-έλληνες. Και το καρναβάλι, ε, φέρνει και κάποια εκατομμύρια, αυτοί τι φέρανε; Ένα αλισβερίσι δεν είναι όλα εξάλλου;
μου γράφει μία φίλη από Πάτρα:
"Η σκούπα έγινε.. τους περισσότερους τους μάζεψαν.. όσοι μείναν εδώ λένε ότι έχουν κάνει αίτηση για άσυλο και περιμένουν.. Αυτοί είναι πλέον περιορισμένοι στον καταυλισμό, δεν κυκλοφορούν έξω γιατί θα τους συλλάβουν. Όσοι ξεφύγαν από τη σκούπα και δεν περιμένουν κάποιο χαρτί απλά κρύβονται. Αυτούς που μαζέψανε ακούγεται ότι θα τους πάνε σε κάτι μπουντρούμια στην Πέτρου Ράλλη. Τι σχέδια έχουν για αυτούς δεν ξέρουμε.. Οι κάτοικοι της Αγυιάς (περιοχή κοντά στον καταυλισμό) τρέμουν (οι κάτοικοι είναι χειρότεροι από τους πολιτικούς). Τελικά ο νομάρχης και ο δήμαρχος αποφάσισαν να τους μαζέψουν όπως όπως..! Τι να σου πω, τώρα πλέον δεν τους βλέπουμε σχεδόν καθόλου.. Τι κάναν με τους ανήλικους επίσης δεν ξέρουμε.. Ο κόσμος πάνω κάτω ξέρει τι συμβαίνει, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν τους νοιάζει. Στο σχολείο που κάνω μάθημα μαζεύαν υπογραφές για να γκρεμίσουν τον καταυλισμό, χωρίς να προτείνουν κάποια λύση."
Ακούστε τις δηλώσεις του "κυρίου" Φούρα, εκλεγμένου δημάρχου Πατρών, χωρίς ντροπή και αίσχος και χωρίς κανέναν να τον κρεμάει ανάποδα στην κεντρική πλατεία τον γελοίο:
Φούρας
Και τελικά, τι έγινε με αυτούς τους ανθρώπους; Αυτό έγινε.
Links:
http://patras.indymedia.org/?lang=el
http://www.indy.gr/features/patra-pogkrom-stoys-prosfyges
http://news.kathimerini.gr
http://news.kathimerini.gr
http://news.kathimerini.gr
http://news.kathimerini.gr
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=94021752
from
π.
at
Thursday, February 07, 2008
Wednesday, February 6
Tuesday, February 5
Γεύσεις από την Αϊτή
Λαχταριστά λασπομπισκότα και μπύρες ενώ βλέπουμε το ματς για σήμερα.. Ευχαριστώ το φίλο μου το Θάνο για αυτές τις γευστικές συνταγές, παραδοσιακές της Αϊτής και επηρρεασμένες άθελά τους από παγκόσμιες έθνικ και βασικά από τις πολύ-έθνικ κουζίνες.. Για να δούμε λοιπόν τι χάνουμε: Γαστρονομία.Και μαζί με το φαγητό ας δούμε και το παιχνίδι...
from
π.
at
Tuesday, February 05, 2008
Thursday, January 31
ταξίδι χωρίς προορισμό
θαρρώ το ίδιο είδα και γω κάποια φορά
μια χούφτα αστέρια, μοιάζουν ψεύτικα φωτάκια
χάντρες που σβήνουνε ψηλά στη χαραυγή
σε μια σκεπή ξαπλώνει ο γέρος μαγεμένος
χαϊδεύει ακίνητος μια μαγική στιγμή
βυθός παράξενος, γεμάτος αναμνήσεις
μα στολισμένος με κοράλλια μαγικά
άγνωστα ακόμα, με μυστήριο καλυμμένα
τέσσερα μάτια τα χαζεύουν ζωηρά
η φαντασία, άσπρο άλογο καλπάζει
ποδοπατάει καθετί το λογικό
φόβος κι ελπίδα αναβάτες, στο φεγγάρι
κύμα σηκώνουνε, βαρκάκια στο βυθό
μικρή κουκέτα σ'ένα τρένο μαγεμένο
μοναδικός προορισμός το πουθενά
δυο επιβάτες σαν θα φτάσει κατεβαίνουν
βουνά διασχίζονται από ρυάκια μυστικά
πίσω απ'τις πόρτες της η τύχη τι να κρύβει
κάποιος το τέλος κάποτε ήθελε να δει
μα από τη στέγη ο γέρος σιγοψιθυρίζει
το άγνωστο είναι το μοναδικό κλειδί
όπως και κάθε τέτοια μαγική στιγμή
- δεν είμαι όλα όσα φαντάζεσαι
- δεν φαντάζομαι όλα όσα είσαι
from
π.
at
Thursday, January 31, 2008
Thursday, January 17
σκιά
σαν βγαίνει ο ήλιος, κρύβεται και περιμένει
μα πριν να δύσει πάλι ξεπηδάει μπροστά
ύπνου μυστήριο ξαφνικό, ποιος το πιστεύει;
βουβή ταινία ξετυλίγεται γοργά
μια γεύση επίμονη, με τίποτα δεν φεύγει
πικρία κρύβουνε τα φρούτα τα γλυκά
μία σκιά ίσως να παραμείνει πάντα
αίνιγμα απλό, μα που δεν το 'λυσε κανείς
μια αχνή ιδέα, πώς μπορούσες να διαλέγεις;
αντί δυο δάκρυα, μια φωνή, ένα φιλί;
της Λισαβόνας ένα σκοτεινό σοκάκι
με ένα φάντο μια τσιγγάνα αργά κεντά
σαν τον καπνό από τσιγάρο που πετάει
μορφή να έπαιρνε η σκιά για μια φορά
from
π.
at
Thursday, January 17, 2008
Saturday, January 12
Ελένη
σαν και μια τέτοια νύχτα στ’ ακροθαλάσσι του Πρωτέα
σ’ άκουσαν οι σκλάβες Σπαρτιάτισσες κι έσυραν το θρήνο,
κι ανάμεσό τους - ποιος θα τό -λεγε - η Ελένη!
Αυτή που κυνηγούσαμε χρόνια στο Σκάμαντρο.
Ήταν εκεί, στα χείλια της ερήμου. την άγγιξα, μου μίλησε:
«Δεν ειν’ αλήθεια, δεν ειν’ αλήθεια» φώναζε.
«Δεν μπήκα στο γαλαζόπλωρο καράβι.
Ποτέ δεν πάτησα την αντρειωμένη Τροία».
Με το βαθύ στηθόδεσμο, τον ήλιο στα μαλλιά, κι αυτό
το ανάστημα
ίσκιοι και χαμόγελα παντού στους ώμους στους μηρούς στα γόνατα.
ζωντανό δέρμα, και τα μάτια με τα μεγάλα βλέφαρα,
ήταν εκεί, στην όχθη ενός Δέλτα.
Και στην Τροία;
Τίποτε στην Τροία - ένα είδωλο.
Έτσι το θέλαν οι θεοί.
Κι ο Πάρης, μ’ έναν ίσκιο πλάγιαζε σα να ήταν πλάσμα ατόφιο.
κι εμείς σφαζόμασταν για την Ελένη δέκα χρόνια.
Μεγάλος πόνος είχε πέσει στην Ελλάδα.
Τόσα κορμιά ριγμένα
στα σαγόνια της θάλασσας στα σαγόνια της γης.
τόσες ψυχές δοσμένες στις μυλόπετρες, σαν το σιτάρι.
Κι οι ποταμοί φουσκώναν μες στη λάσπη το αίμα
για ένα λινό κυμάτισμα για μια νεφέλη
μιας πεταλούδας τίναγμα το πούπουλο ενός κύκνου
για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη.
Κι ο αδερφός μου;
Αηδόνι αηδόνι αηδόνι,
τ’ είναι θεός; τι μη θεός; και τι τ’ ανάμεσό τους;
Τ’ αηδόνια δε σ’ αφήνουνε να κοιμηθείς στις Πλάτρες.
Δακρυσμένο πουλί, στην Κύπρο τη θαλασσοφίλητη
που έταξαν για να μου θυμίζει την πατρίδα,
άραξα μοναχός μ’ αυτό το παραμύθι,
αν είναι αλήθεια πως αυτό είναι παραμύθι,
αν είναι αλήθεια πως οι άνθρωποι δε θα ξαναπιάσουν
τον παλιό δόλο των θεών.
αν είναι αλήθεια
πως κάποιος άλλος Τεύκρος, ύστερα από χρόνια,
ή κάποιος Αίαντας ή Πρίαμος ή Εκάβη
ή κάποιος άγνωστος, ανώνυμος, που ωστόσο
είδε ένα Σκάμαντρο να ξεχειλάει κουφάρια,
δεν το ‘χει μες στη μοίρα του ν’ ακούσει
μαντατοφόρους που έρχουνται να πούνε
πως τόσος πόνος τόση ζωή
πήγαν στην άβυσσο
για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη.
Ημερολόγιο καταστρώματος Γ’ (1955)
from
π.
at
Saturday, January 12, 2008
Monday, December 24
Oscar
Ένας από τους μεγαλύτερους πιανίστες της jazz έφυγε από κοντά μας χθες, στα 82 του χρόνια, αφήνοντας πίσω ένα τεράστιο έργο που περιλαμβάνει συνεργασίες με μια πληθώρα μορφών της jazz όπως ο Charlie Parker, η Ella Fitzgerald, ο Joe Pass, ο Dizzy Gillespie, ο Ben Webster, ο Lester Young, ο Stephane Grappelli και ο Stan Getz. Καλό ταξίδι.."A jazz player is an instant composer. You have to think about it, it's an intellectual form"
from
π.
at
Monday, December 24, 2007
Monday, December 17
RFID
Ένα RFID είναι κατά βάση ένας ασύρματος τηλεπικοινωνιακός μηχανισμός που αποτελείται από δύο κομμάτια. Το πρώτο είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα στο οποίο πραγματοποιείται η επεξεργασία της πληροφορίας και η διαμόρφωση (modulation/demodulation) του σήματος. Το δεύτερο είναι μία κεραία, περίπου σαν αυτή που υπάρχει στα κινητά, η οποία λειτουργεί στα 800MHz-1Ghz ανάλογα τη χώρα, συχνότητα δηλαδή κινητών, και ως εκ τούτου το μέγεθός της μπορεί να είναι τόσο μικρό. Η εμβέλεια είναι της τάξης των 5 μέτρων, αναλόγα με τις συνθήκες. Ένα πολύ σημαντικό σημείο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι τα μοντέρνα RFID είναι παθητικά στοιχεία, σε αντίθεση με τα πρώτα που ήταν πιο μεγάλα σε όγκο και απαιτούσαν μπαταρία. Αυτό πιο απλά σημαίνει ότι πλέον δεν περιέχουν μπαταρία, καθώς δεν την χρειάζονται. Η απαιτούμενη ενέργεια λειτουργίας αντλείται από την ακτινοβολία του πομπού (π.χ. των δύο μεγάλων μπαρών στην έξοδο ενός καταστήματος), καθώς η κεραία κατά βάση είναι ένας ανακλαστήρας/συσσωρευτής ενέργειας. Αυτό επίσης σημαίνει ότι δεν έχουν όριο χρόνου ζωής, καθώς δεν έχουν αναλώσιμα μέρη.Μέχρι τώρα το RFID χρησιμοποιείται ως αντικλεπτικό σύστημα. Από το 2008 θα υπάρχει ένα σε όλα τα Αμερικάνικα διαβατήρια. Ήδη από το Νοέμβρη του 2007 έχει αρχίσει η εφαρμογή του νόμου που υποχρεώνει όλους τους κάτοικους της Αγγλίας (βασισμένο στην ίδια παγκόσμια συνθήκη) να αντικαταστήσουν τα διαβατήριά τους με τα καινούργια που περιέχουν το τσιπ (περίπου 4 εκατομύρια ήδη έσπευσαν να το κάνουν για την προσωπική τους ασφάλεια). Αυτό συνοδεύεται με τον νόμο που υποχρεώνει τους Άγγλους πολίτες να παραδώσουν τα ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ τους στοιχεία ως το τέλος του 2007 σε ειδική υπηρεσία του κράτους. Όποιος δεν το κάνει πολύ απλά δεν μπορεί να βγάλει Αγγλικό διαβατήριο και κατά συνέπεια είναι φυλακισμένος στην Αγγλία μέχρι να τα παραδώσει. Επιτέλους δημοκρατία. Αυτό δεν είναι παρά το πρώτο βήμα για τις Αγγλικές ταυτότητες που θα αντικαταστήσουν τα παραπάνω και φυσικά θα φέρουν RFID.
Εννοείται ότι όλοι αυτοί οι νόμοι περνάνε στα πλαίσια της εθνικής ασφαλείας και του πολέμου κατά της τρομοκρατίας. Επίσης αυτό είναι το πρώτο βήμα καθώς σε κάποια φάση τα ID θα αντικατασταθούν από εμφυτεύματα με το τσιπ, τα οποία γίνονται ΗΔΗ, σε περίπτωση που όλα αυτά σας φαίνονται πολύ μακρινά και τραβηγμένα. Απλά δεν υπάρχει δεσμευτικός νόμος, όπως δεν υπήρχε πριν 5 χρόνια με τα διαβατήρια. Σε 5 χρόνια θα σκηνοθετήσουν μερικές επιθέσεις ακόμα για να πιστούν και οι πιο σκεπτικοί ότι τελικά χρειάζεται να γίνει. Στα ίδια πλαίσια κινείται και η φοβερά επιτυχημένη συνθήκη της Λισαβόνας που έγινε κεκλεισμένων των θυρών, με αποφάσεις και περιεχόμενο που δεν προβλήθηκε από τα ΜΜΕ. Τη συνθήκη αυτή θα πρέπει να εφαρμόσουν όλα τα κράτη-μέλη εκτός από την Ιρλανδία η οποία θα κάνει δημοψήφισμα. Τι ρυθμίσεις έχει η συνθήκη όσον αφορά στην τρομοκρατία, την δημόσια ασφάλεια και των περιορισμό των προσωπικών ελευθεριών; Ποιος την άκουσε και ποιος ξέρει τι περιέχει; Νομίζω πολλοί λίγοι, και είναι εντυπωσιακό αν σκεφτείς ότι περιέχει τροπολογίες που επηρρεάζουν την καθημερινότητα κάθε ανθρώπου που ζει στην Ευρώπη.
Σύνδεσμοι-Πηγές
http://www.schneier.com/blog/archives/2004/10/rfid_passports.html
http://www.securityfocus.com/columnists/169
http://en.wikipedia.org/wiki/RFID
http://www.webopedia.com/DidYouKnow/Computer_Science/2005/rfid.asp
http://globalguerrillas.typepad.com/globalguerrillas/2006/01/weapons_the_rfi.html
http://www.invokemedia.com/how-to-disable-an-rfid-tag-with-your-cellphone-2.html
http://www.guardian.co.uk/idcards/story/0,,1950226,00.html
from
π.
at
Monday, December 17, 2007
Monday, December 10
Αννάπολη συρρίκνωσα την Παλαιστίνη...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7138076.stmhttp://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7136068.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7158072.stm
με επιφύλαξη για την σελίδα www.planetquo.com γιατί δεν την έχω δει καλά ακόμα..
...και ενώ μέχρι και η Αμερικάνικη επιτροπή πυρηνικών αναγκαστικά αναγνωρίζει την ανυπαρξία προγράμματος κατασκευής πυρηνικών μετά το 2003 (δες), η ηγεσία του Ισραήλ, το οποίο διατηρεί πυρηνικό πρόγραμμα με την ευλογία των ΗΠΑ προφανώς δεν βολεύεται με αυτή την κατάληξη και διαβεβαιώνει με επιχειρήματα.. "Ρε έχουν πυρηνικά, άκου που σου λέω.. Βομβαρδίστε τους να τελειώνουμε, πολύ το συζητάμε αυτή τη φορά.." (δες1, δες2, δες3)
*** πολύ καλό άρθρο για το Παλαιστινιακό ***

from
π.
at
Monday, December 10, 2007
Saturday, December 8
Where you gonna run?
Who you tryin to see?
What you tryin to find?
We're all in this race
Everybody trying to keep a pace
Can't get away
No no, there is no escape
The world is faced with problems
And many illusions
Love is the man overstanding
It's the only solution
People walking around in disguise
Try to tell me what they're trying to hide
'Cause what you're looking for
It stay here with you all the time
The world is faced with problems
And many illusions
Love is the man overstanding
It's the only solution
from
π.
at
Saturday, December 08, 2007
Tuesday, December 4
Ilha das Flores
Ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον μικρού μήκους (13 λεπτά) είναι το Ilha das Flores. Η ιστορία του "νησιού των λουλουδιών", στο Portο Alegre της Βραζιλίας (δύο κάπως ειρωνικά ονόματα), σκηνοθετημένη από τον Jorge Furtado το 1989. Ενδιαφέροντα και ευχάριστα στοιχεία του πολιτισμού μας μέσα από την πορεία μιας..ντομάτας Suzuki. Ζήτω οι αντικριστοί αντίχειρες λοιπόν, και όσα δεν τρώνε ούτε τα γουρούνια..τα τρώνε όσοι δεν έχουν λεφτά.. Λογικό ε;
from
π.
at
Tuesday, December 04, 2007
Thursday, November 29
Zeitgeist
Είναι μια εντυπωσιακή αίσθηση όταν από ένα γεγονός ξαφνικά συνδέονται πολλά σκόρπια (και μη) κομμάτια και σκέψεις που μπορεί να έχει κανείς και φαίνεται να βγαίνει ένα κάποιο νόημα, το οποίο αν και όχι ιδιαίτερα ευχάριστο τουλάχιστον υπάρχει. Κάτι τέτοιο συνέβη βλέποντας το Zeitgeist (που μεταφράζεται από τα γερμανικά ως το πνεύμα της Εποχής - spirit of the Age και είναι και τίτλος άλμπουμ των Smashing Pumpkins), μια Αμερικάνικη παραγωγή, η οποία για προφανείς λόγους δεν έχει διαφημιστεί, ούτε καν περιλαμβάνεται σε μεγάλες σελίδες ταινιών όπως το imdb. Αντ'αυτού αν κάποιος ψάξει θα βρει αναφορές στο American Zeitgeist που είναι εντελώς διαφορετική ταινία, για να μην μπερδευόμαστε. Η ταινία-ντοκυμαντέρ διανέμεται δωρεάν και μπορείτε να τη δείτε online στην επίσημη σελίδα, http://zeitgeistmovie.com, με υπότιτλους σε διάφορες γλώσσες. Για να την δείτε online με ελληνικούς υπότιτλους πηγαίνετε εδώ. Με κάποιο ψάξιμο δυστυχώς η ταινία παρουσιάζει κάποιες ανακρίβειες οπότε έχω κάποιες επιφυλάξεις (για παράδειγμα ημερομηνίες για την γέννηση της Krishna που στο wikipedia ορίζεται ως η 19η ή 21η Ιουλίου του 3228 π.Χ.). Στην σελίδα πάντως υπάρχουν πολλές αναφορές ως προς τις πηγές και την τεκμηρίωση των όσων παρουσιάζονται στην ταινία. Τα σχόλια ευπρόσδεκτα...Είναι κάτι που πιστεύω πως πρέπει να το έχουμε δει όλοι
3. Ντροπιαστική συνέντευξη του Alan Greenspan, του επί 19 χρόνια (1987-2006) προέδρου του Federal Reserve, κοινώς βασικού διαχειριστή του Ομοσπονδιακού χρήματος των ΗΠΑ. Προσπαθεί αποτυχημένα να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά για τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια που "εξαφανίστηκαν" στο Ιράκ, μεταξύ άλλων.
from
π.
at
Thursday, November 29, 2007
Friday, November 23
γιατί μαμά;
Μια ωραία πρωία η μαμά μου με πήρε από το χέρι, μου χαμογέλασε και μου είπε ότι θα με πάρει από αυτόν τον τόπο, ότι θα πάμε σε ένα καλύτερο μέρος.. Σε μια καλύτερη ζωή, σε ένα μέλλον (link1, link2, link3, link4, link5, link6). Θα πάμε στη Δύση! Στην παραδεισένια Δύση που έχει αρμέξει όλο τον πλανήτη και έτσι δεν έχουμε να φάμε, οπότε αναγκαζόμαστε να στοιβαζόμαστε σα σακιά στα σαπιοκάραβα.. Τελικά όμως ήμουν άτυχος, δεν κατάφερα να δω τίποτα από όλα αυτά..Εξήντα τέσσερις παράνομοι μετανάστες πνίγηκαν στα ανοιχτά των ακτών της Υεμένης, στην είσοδο του Κόλπου του Άντεν. Τρία παιδάκια και επτά γυναίκες περιλαμβάνονται στα θύματα, τα πτώματα των οποίων βρέθηκαν από ψαράδες της περιοχής και από Υεμενίτες ειδικούς συνοριακούς φρουρούς. Το πλοίο που μετέφερε τους παράνομους μετανάστες αναποδογύρισε, πιθανώς λόγω κακών καιρικών συνθηκών, στα ανοικτά της επαρχίας Σάμπουα προστίθεται από το πρακτορείο που δεν αναφέρεται στην εθνικότητα των θυμάτων. -Καθημερινή
Ζήτω τα κράτη, καλά που γεννηθήκαμε στην Ελλάδα, μπορούμε να είμαστε εθνικά υπερήφανοι για την κωλοφαρδία μας..
from
π.
at
Friday, November 23, 2007
Tuesday, November 20
To Μπορντέλο του Gogol
and go forever crazy with it
why the hell are we even here?
there was never any good old days
they are today, they are tomorrow
it's a stupid thing we say
cursing tomorrow with sorrow...
when we stand here in a row
looking like a bunch of heroes
I know that-a deep inside
nothing more but bunch of zeros
skolko utetchki tepla
vot takaja vot subda
nam segodnja suzdena
a bti mezget chto kogda da-j povezet!
steppin' on the trail of Ultimate
I would never choose to die
so give me the rest of all the secrets
give me new culture of life

from
π.
at
Tuesday, November 20, 2007










